هتل های قشم
نوشته شده توسط : ادمین

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم مهر 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

 

 

هتل نخل زرین قشم از هتل های خوب جزیره زیبای قشم می باشد که متشکل از 36 اتاق است. اتاق ها تمیز و دارای امکانات رفاهی لازم مانند یخچال و سرویس بهداشتی و تلفن و... می باشد. اما آنچه که توجه گردشگران تور قشم مهر 94 را به سوی خود جلب می کند نزدیک بودن این هتل به مرکز خرید سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. همچنین این هتل در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند علاوه بر اینکه می توانند به راحتی به مراکز خرید بروند می توانند به سواحل نیلگون خلیج فارس بروند و از سفر تفریحی خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

تور قشم هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4 قشم آخرین هتل 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که به تازگی تاسیس شده و در میدان جهاد واقع شده است. این هتل در مقایسه با دیگر هتل های 3 ستاره بسیار مجهز است و دارای امکانات رفاهی مدرن و کاملی می باشد به همین دلیل در زمره بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های این هتل که توجه گردشگران تور قشم آبان 94 را به سوی خود جلب کرده است نزدیک بودن آن به مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا مرکز خرید بزرگ خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , لابی , آسانسور و... اشاره کرد.

تور قشم هتل کیمیا 4

 





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: