نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های گردشگری در جزیره

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.


 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی نیز می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... اشاره کرد .در تورآنتالیا نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تورآنتالیا نوروز 95 از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

این بازار سر پوشیده در سال 96 میلادی تاسیس گردیده است در این بازار که به مساحت چهار صدو هشتاد هزار متر مربع است و دارای هفتصد و شصت مغازه و دفتر است.در این بازار فروشگاههای مواد غذایی،شعب بانکها،اداره پست و مغازه های میوه و سبزیجات موجود است.در تورآنتالیا نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .در تور آنتالیا نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در تور آنتالیا نوروز 95 می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود جذب کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مجیک آنتالیا 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میباشد.

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

این هتل 4 ستاره تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن است.تور آنتالیا نوروز 95 رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا نوروز 95 هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

فروشگاه موهلیس استانبول

foroshgahe mohlis istanbul

فروشگاه موهلیس استانبول از فروشگاه های معروف بازار استانبول می باشد که ابزار و وسایل از کشور ازبکستان می باشد و بسیار مشهور می باشد. کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری ارائه می شوند، از پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است. به جز پارچه های ملون , گلیم هایی با طرح و نقشی زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار وجود دارد.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 بازار فاتیح استانبول

bazare fatih istanbul

بازار فاتیح استانبول شامل 7 خیابان اصلی و 17 خیابان فرعی از بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول است که این بازار با فضای باز می باشد. مردم محلی و بومی از تمام منطقه برای خرید به این بازار می روند و در همه ترکیه معروفیت خود را دارد . بازار فاتیح استانبول دارای ۴۸۱۱ مغازه می باشد که در این بازار هر کالایی مانند: محصولات تازه، لباس، گل، سرامیک و … را برای خرید وجود دارد.مسافران تور تور استانبول زمستان 94 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

فروشگاه موهلیس استانبول

بازار فاتیح استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی بهمن 94 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل جنراد دبی

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابن مهم الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین خاطرات رابرای خود رقم بزنند.

امکانات هتل جنراد شامل حمام های تمیز و مجهز، ماهواره، اینترنت پر سرعت، مینی بار، تهویه مطبوع، استخر روباز بر روی بام، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به مراکز خرید و دریا، صندوق امانات، صرافی، خشکشوئی، کپی و فکس، رستوران با سرو انواع غذاهای هندی و چینی و بین المللی و سایر امکانات هتل های 3 ستاره می باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما مسافران محترم تور دبی زمستان 94 فراهم خواهد آورد.

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

مطالب مرتبط:

هتل جنراد دبی

 

هتل فیر مونت دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

به دلیل وسیع بودن سواحل جزیره كيش ، درياي زلال و گرماي دلچسب آفتاب جنوب کشور ایران در فضایی آرامش بخش و سکوت جزيره، شرايط بسیار مناسبی را براي مسافران تور کیش نوروز 95 و افرادی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش تدارک دیده شده است. به جز منطقه اسکله تفریحی ماهیگیری در همه سواحل جزیره آزاد می باشد و مسافران و علاقه مندان تور کیش زمستان 94 با استفاده از وسایل ساده و ابتدایی ماهیگیری می توانند زمانی را به این ورزش لذت بخش اختصاص دهند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .در تور کیش زمستان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش نوروز 95 بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش نوروز 95

تور کیش لحظه آخری

ماهیگیری تفریحی در کیش

کشتی یونانی کیش

 



:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سیریس 18 آگرا هند

سیریس 18 آگرا  از هتل های 3ستاره آگرا میباشد که خدمات خوبی را به مهمانان تور هند ارائه میدهد . موقعیت هتل بسیار عالی بوده و براحتی به اماکن دیدنی شهر آگرا دسترسی دارد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز می باشد.
اين هتل با توجه به قیمت هتل های هند بسیار مقرون میباشد داراي 26 اتاق مي باشد که بیسار تمیز و مورد پسند مسافران است.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.کارکنان هتل از میهمانان تور هند به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. در تور هند از این هتل مجهز استفاده نمایید.

 هتل سیریس 18 آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند از هتلهای چهار ستاره هند میباشد که که برای اقامت گردشگران هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ امکانات بسیار مناسب میباشد. با توجه به قیمت هتل های هند قیمت این هتل در برابر خدماتی که ارائه میدهد برای مسافرانتور هند مناسب است .کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد و به کفپوش و اثاثیه چوبی، اینترنت، تلویزیون با گیرنده ماهواره، سشوار، گاوصندوق، مینی بار، چای و قهوه ساز مجهز میباشند. میهمانان تور هند میتوانند در حمام بخار و جکوزی مرکز آب گرم استراحت نموده و از امکانات مرکز اداری و دفتر گردشگری هتل نیز استفاده نمایند. مهمترین ویژگی هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند میتوان به موقعیت جرافیایی بسیار مناسب آن اشاره کرد.گردشگران تور هند ظرف 10 دقیقه با ماشین میتوانند به بناهای تاریخی چون دروازه شهر دهلی، شهر کوچک و دیدنی Ramnagar دست یافت. 1.5 کیلومتر تا عمارت تاج محل فاصله داشته و براحتی به اماکن دیدنی شهر آگرا دسترسی دارد. فرودگاه آگرا و ایستگاه راه آن به کمتر از ده دقیقه تا هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی را از قبیل استخر روباز، مرکز آب گرم، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان تور هند ارائه میدهد.کافی شاپ هتل، با سرو نوشیدنی های خنک از میهمانان تور هند پذیرایی میکنند. علاوه بر این، میهمانان میتوانند در کبابخانه ایوان دار، از صرف خوراکهای متنوع محلی و بین المللی لذت ببرند.

 هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل سیریس 18 آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

تور هند نوروز 95

هتل های هند آگرا

 

هتل های معروف آگرا هند

هتل های معروف آگرا هند



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف آگرا هند ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

 مرکز خرید خيابان ولين هانگزو یکی ازمعروفترین مراکز خرید  هانگزو و نیز از قدیمی ترین خیابان های این شهر میباشد  و حدود 180 کیلومتر با شهر شانگهای فاصله دارد . در این مرکز کالا های با کیفیت با قیمت مناسب برای مسافران تور چین عرضه میشود. از محصولات مهم هانگزو مي توان ابريشم چين ، چاي و نشاسته نيلوفر آبي را نام برد.از ديگر مراكز خريد اين شهر مي توان خيابان يان آن ، ، بازار شب و بازار پوشاك سي جي شينگ را نام برد.گردشگران و مسافران تور چین با رفتن به این مرکز خرید میتوانند بهترین کالا ها را خریداری نمایند.

 مرکز خرید خيابان ولين هانگزو 

 

 مرکز خرید اورینتال پلازا چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . درتور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

مطالب مرتبط:

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

 

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

تور چین نوروز 95

قیمت تور چین

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده و مسافران تور مشهد باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد

تور مشهد نوروز 95

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوهسر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های گردشگری مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی تور مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مصلی طرق مشهد

مصلی طرق که اکنون به ایوان طرق شهرت دارد در سال 837 هجری قمری در فاصله یک فرسخی جنوب شرق مشهد ساخته شده است و کاربری آن برگزاری نماز در اعیاد متبرکه بوده است. این بنا که در دوره تیموری کاربری مذهبی داشته است و بعنوان مصلی مورد استفاده قرار می گرفته است در حال حاضر در حاشیه غربی روستای طرق قرار گرفته است.مسافران تور مشهدمیتوانند از این مکان تاریخی دیدن فرمایند. این بنا از آجر ساخته شده است و مشتمل بر یک ایوان بلند و دو طاق نما در طرفین ایوان و یک فضای چهار طاقی یا چهار ایوانی در انتهای ایوان می باشد. در گذشته این بنا علاوه بر کاربری مذهبی بعنوان یک سازه معماری زیبا هم گویا مطرح بوده است. در مجموع مشخص است بنای با شکوه و زیبایی بوده است برای مسافران تور مشهد. با توجه به شواهد باستان شناسی که به دنبال پیگردی هایی در مجاورت این بنا مشاهده شده است تقریبا مشخص شده است که مصلی طرق بر روی خرابه های یک بنای آجری دیگر استقرار دارد که ماهیت سازه های آن معماری مشخص نیست ولی مسلما کاوش های باستان شناسی یا پیگردی ها در آینده آگاهی های بیشتری از آن بنای مدفون در زیر مصلی طرق را روشن خواهد کرد.گردشگران تور مشهد لحظات خوبی را در این مکان سپری خواهند کرد. 

مصلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد 95

تور مشهد لحظه آخری

مصلی طرق مشهد

فریزی مشهد

تور مشهد اسفند 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد بزرگ دبی

این مسجد که از مساجد معروف دبی می باشد و در منطقه بر دبی واقع شده است در سال 1998 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته است. مسجد بزرگ دبی با ارتقاع 70 متر دارای بلندترین مناره شهر می باشد و همچنین 45 گنبد کوچک در این مسجد به چشم می خورد. گردشگران تور دبی زمستان 94در بازدید این مسجد 9 قاب عکس شیشه ای و لکه دار که بزرگ هم هستند را می توانند مشاهده کنند که جز مشخصات این مسجد بزرگ می باشد که این مسجد را به مکانی مقدس برای مردم شهر تبدیل کرده است. 

 

 

موزه ام الشیف مجلس دبی

موزه ام الشیف مجلس دبی در سال 1955 در منطقه جمیرا دبی در بخش ساحلی آن برای مکانی به عنوان استراحتگاه شیخ راشد ابن سعید آل مکتوم بنا شد. این مکان که امروزه به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد جز بناهای قدیمی و با ارزش دبی می باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 علاقه مند به فرهنگ و تاریخ این شهر می توانند با بازدید از این موزه از زیباترین مجموعه نخلستان امارت نیز دیدن کنند.شما برای ورود به این موزه یک درهم پرداخت می کنید و در ساعت های 8:30 صبح تا 8:30 شب می توانید از این مجموعه در روزهای عادی دیدن کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی هتلی 4 ستاره که در منطقه دیره دبی قرار دارد و دارای 8 طبقه می باشد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 2 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که این اتاق های استاندارد از ویژگی های بارز هتل جواهر گاردن دبی است . همچنین تعدادی از مراکز خرید به این هتل نزدیک بوده و دسترسی به آنها برای مسافران تور دبی اسفند 94 آسان می باشد.از دیگر مزایای هتل می توان به پرسنل با تجربه با روابط عمومی بالا می باشد که همه ی تلاش خود را می کنند که رضایت میهمانان هتل حاصل شود در ضمن سرویس دهی این هتل به صورت آل می باشد . از امکانات اتاق های هتل می توان سیستم تهویه ، تلویزیون ، رادیو ، یخچال ، حمام و . . . نام برد. امکانات عمومی هتل جواهر گاردن دبی برای گردشگران تور دبی 95 عبارتند از استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، باشگاه بدنسازی ، پارکینگ ، صندق امانات ، کافی شاپ ، رستوران که انواع غذاهای بین المللی و دریایی در آن سرو می شود و به بهترین نحو از میهمانان تور دبی پذیرایی می شود تا بهترین سفر خود را در هتل جواهر گاردن دبی تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشد که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم نوروز 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.

 

مسجد جامع قشم در قسمت مرکزی شهر قرار دارد و جز قدیمی ترین و مهمترین مساجد قشم می باشد ، با توجه به تحقیقات و اکتشافات انجام شده این مسجد مربوط به دوران صوغیه همسر حاکم وقت آن دوره بوده که در سال 1202 بنا گردیده است . در این مسجد 16 ستون در دو ردیف وجود دارد که پوشش سقف بر روی این ستون ها قوسی شکل است . علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در سفر تور قشم زمستان 94 خود از مسجد جامع قشم بازدید کنند و قابل ذکر است که این مسجد در طول عمر خود چندین با مورد بازسازی قرار گرفته است و هم اکنون در ایام جشن های مذهبی و روز های جمعه نمار در این مسجد برگزار می گردد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تپه تاریخی کولغان قشم یک جاذبه تاریخی جزیره قشم به حساب می آید و کولغان یا کولغ به زبان محلی می باشد که به معنی چاله های است که در زمین حفر می کنند و هیزم می سوزانند و ذغال درست می کنند . این تپه ها به دریا راه دارد و نزدیک به سد خاکی بالاتل می باشد و تپه تاریخی کولغان قشم دارای منظره ی زیبایی می باشد که گردشگران تور قشم اسفند 94 را به سمت خود جذب می کند . قابل ذکر است که در بالای این تپه ها اثرهای معماری که بسیار قدیمی هستند به چشم می خورد . در بخشی از تپه ها قبرهایی دیده می شود و اتاق های کوچک نیز وجود دارد که برخی معتقدند احتمال این که منطقه در گذشته نمایشگاه ناهید بوده باشد زیاد است. مسافران تور قشم عید 1395 که به بناهای تاریخی علاقه مند هستند می توانند بازدید از تپه تاریخی کولغان قشم را در برنامه های سفر خود بگنجانند. 

 

کاسه سلخ قشم یکی از جاذبه های دیدنی قشم به شمار می رود که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است که به طول 5 کیلومتر است که فاقد پوشش گیاهی می باشد . تا چشم کار می کند برهوت است به گونه ای که هیچ اثری از حیات نمی باشد و تپه های کوچک و بزرگ که به شکل مخروط هستند دیده می شود که برای گردشگران تور قشم 95 مجذوب کننده است . در منطقه کاسه سلخ قشم چشمه ای از گوگرد از زمین جوشیده است که باعت شگرف است ، در کل این منطقه فضایی آرام دارد برای کسانی که مسافران تور قشم بهمن 94سکوت هستند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 

 

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد محمد پاشا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان عزیز تور کیش قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش برای مسافران تور کیش: لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش

نمایی از هتل آرا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

 

این هتل که جز هتل های تک ستاره با قیمت مناسب در جزیره زیبای کیش می باشد و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنین وابسته به مخابرات می باشد. هتل دیدار کیش از لحاظ موقعیت مکانی با اینکه از مرکز جزیره دور می باشد اما به بازار عرب ها در کیش نزدیک می باشد و برای مسافران تور کیش که قصد خرید از این بازار را که دارای اجناسی با قیمت مناسب است را دارند ، این هتل گزینه مناسبی می باشد. قابل ذکر است که که هتل دیدار کیش به اسکله میرمهنا نیز نزدیک می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل های تک ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک شهر کیش از پارک های معروف این جزیره ی زیبا می باشد که مانند پارک های دیگر دارای امکاناتی می باشد ، از ویژگی های بارز این پارک دریاچه مصنوعی آن می باشد و از دیگر مشخصه های آن می توان به فضای سبز ، زمین ورزش و تندرستی ، پیست دوچرخه سواری ،اسکیت ، آبنما و میدان گل اشاره کرد . گردشگران تور کیش می توانند با قایق های پدالو پارک شهر کیش ساعاتی را با آرامش به تفریح بپردازند. بعضی از قسمت های پارک به صورت سرپوشیده می باشد و دارای میحط باز برای کودکان می باشد همچنین پارک دارای شهرباز می باشد که فضایی که برای آن در نظر گرفته اند 5 هکتار کی باشد. این پارک برای ارتقا عرصه گردشگری در جزیره کیش توسط سازمان منطقه آزاد تاسیس شد تا مسافران تور کیش بتوانند ائقاتی را برای تفریح درپارک شهر کیش سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک شهر کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شبیه ساز پرواز در کیش را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش اسفند 94 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند شبیه ساز پرواز در کیش را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

 

پروازهای تفریحی کیش

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافرانتور کیش زمستان 94 که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان تور کیش نوروز 95 به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافرانتور کیش بهمن 94 با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.


پروازهای تفریحی کیش

مطالب مرتبط:


:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . تور کیش 95 نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات بهمن 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش بهمن 94 رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش زمستان 94 می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

 مطاللب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل های کیش با قیمت مناسبهتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()