نوشته شده توسط : ادمین

قصر سلطنتی حاجیا صوفیا

امروزه با نام موزه ایا صوفیا معروف است بی شک یکی از شناخته ترین ساختمانها به حساب می آید . این قصر ابتدا توسط کنتسانتین بزرگ ساخته شد، و پس از آن در قرن 6 میلادی توسط جاستنین بازسازی شد و عملیات مرمت انجام شد. ارتفاع گنبد بزرگ قصر سلطنتی حاجیا صوفیا از سطح زمین 55 متر و قطر آن 31 متر است . کافی است که گردشگران تور ترکیه پاییز 94  لحظه ای درنگ و تأمل کرده تا متوجه شویم که در این قصر است موازئیک ها متعلق به دوره بیزانس است که در ساخت این عمارت مورد استفاده قرار گرفته است مسافران تور ترکیه آذر 94 می توانند مشاهده کنند.موزه های باستان شناسی در قسمت درونی اولین حیات کاخ توپ کاپی قرار گرفته اند . در این مکان مجموعه ای  از عتیقه ها و گنج های گرانبها مهم برای گردشگران تور ترکیه دی 94 وجود دارد. از جمله این آثار با ارزش می توان تابوت سنگی اسکندر و نمای سر در معبد آتن را نام برد . در موزه مشرق باستان هم میتوانید نمونه هایی از هنر بابلیها ، سومریها  و عاشوریان را یافت کرد.

 

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قصر سلطنتی حاجیا صوفیا,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

موزه یخی استانبول

موزه های یخ و جشنواره های مجسمه های یخی سالهاست که در جای جای دنیا برگزار میگردد و بسار مورد توجه قرار میگیرد . هنرمندانی از سرتاسر جهان به این موزه ها می آیند و اثرهای زیبایشان را برای بازدید مردم قرار می دهند. شهر توریستی استانبول نیز در این عرصه از جایگاه خاصی برخوردار است و موزه یخی خود را برای پذیرا گردشگران تور ترکیه آذر 94  آماده کرده است . موزه یخی استانبول در سال 2010 در 23 آپریل  افتتاح شد. موزه یخی استانبول اولین موزه یخی در کل اروپا می باشد ، اولین موزه از یخ است که در درکشوری ترکیه که دارای آب و هوای معتدل است ایجاد شده است . این موزه جز جاذبه های دیدنی مهم استانبول برای گردشگران تور ترکیه دی 94 میباشد که 365 روز سال برقرار است . مساحت این موزه به 1400 متر مربع می رسد و دمای داخل آن  5 درجه زیر صفر میباشد . در بخش ورودی به بازدیدکنندگان تور ترکیه تعطیلات دی 94 کت مخصوص داده میشود که میتوانند آن را بپوشید و از موزه دیدن کنند . 

 

 
 

 

موزه موزائیک استانبول

موزه موزائیک از مکانهای دیدنی و توریستی شهر استانبول می باشد که مورد توجه گردشگران تور ترکیه پاییز 94  و تورهای استانبول گردیده است ودر بازار آراستا که نزدیک میدان سلطان احمد است واقع شده است . با توجه به آماری که  باستان شناسان ارائه داده اند ، 80 میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه است این حیاط 1872 متری موزه را پوشانده است . گردشگران تور ترکیه زمستان 94  می توانند بازدید از این موزه را در سفر خود تجربه کنند. موزائیک هایی که در این موزه نگه داری می شود شامل تصاویر پادشاهان ، رجال مشهور و عوام ، صحنه های شکار و منظرهای مختلف می شود که از نظر قدمت به زمان بیزانس ، کاخ قسطنطنیه و سایر ادوار برمیگردد . به جز موزائیک های خاص  ، موزه موزائیک استانبول ، شامل آتلیه موزائیک کودک و مرکز انیماسیون و تفریح کودکان برای مسافران تور ترکیه استانبول بوده که مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است و همچنین سالن های کنفرانس و بزرگ ترین مرکز کنسرواسیون دنیا از قسمت های دیگر موزه موزائیک استانبول می باشد .

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... که برای میهمانان  هتل تور آنتالیا زمستان 94 فراهم گشته می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ  برای مسافران تور آنتالیا 94 که عبارتند از ایتالیایی , ترکی و دریایی می باشد , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا  مخصوص مسافرانتور آنتالیا آذر 94 می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تور آنتالیا دی 94 که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا دی 94 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که  مسافران  تور آنتالیا پاییز 94 می توانند در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنند و لذت ببرند. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و...  برای میهمانان تور آنتالیا آذر 94  هتل فراهم شده اشاره کرد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گرشگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای لارا آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل بوتانیک لارا آنتالیا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم  برای مسافران تور تور آنتالیا آذر 94 مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا دی 94  پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر  که برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا زمستان 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتانیک لارا آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یک هتل 3 ستاره می باشد که در سال 1377 افتتاح و در سال 91 برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران عزیز بازسازی شد. این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است که برای مسافران تور کیش پاییز 94  چون به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس نزدیک می باشد. همین امر باعث شده که گردشگران زیادی به این هتل بروند و از رفاه بیشتری برخوردار باشند. وعده های غذایی که در این هتل سرو می شود از کیفیت بسیار خوبی  که مناسب میهمانان تور کیش آذر 94 هتل می باشد برخوردار می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا برای آسایش و رفاه بیشتر مسافران تور کیش دی 94سرویس استقبال فرودگاهی در نظر گرفته است , 50 % تخفیف پارک دلفین ها را نیز به آنها ارایه می دهد. این هتل متشکل از 60 اتاق با ظرفیت های دو , سه , چهار تخت می باشد و دارای 22 پرسنل است. در هتل تماشا کیش هزینه اقامت برای کودکان بالای 5 سال مانند یک انسان بزرگسال است. از امکانات رفاهی این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , لاندری و... اشاره کرد. این هتل واقع در میدان امیرکبیر می باشد و حدود ده دقیقه با فرودگاه و هشت دقیقه با بازار فاصله دارد. به مسافران تور کیش 94 که می خواهند هم به ساحل خلیج فارس و هم به فرودگاه و بازار نزدیک باشند پیشنهاد می کنیم که هتل تماشا کیش را تجربه کنند.

هتل تماشا کیش

 
مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پلاژ آقایان کیش جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی نیز می باشد که برای مسافران تور کیش زمستان 94 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در پلاژ آقایان کیش دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش 94 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این پلاژ آقایان کیش می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پلاژ آقایان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
  دوچرخه سواری در کیش از جاذبه های این جزیره مهم برای تور کیش آذر 94 می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش پاییز 94 برای دوچرخه سواری در کیش می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 

اسکی کابلی در کیش از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند . این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش دی 94 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در کیش نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  



مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات جذاب کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. گردشگران تور کیش آذر 94  می توانند بازدید از این پارک را در برنامه های خود قرار دهند .در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک برای مسافران تور کیش دی 94  می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات دی 94  می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش زمستان 94  می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش 94  از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

پارک ساحلی میرمهنا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میرمهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی  از بهترین رستوران های ایرانی منطقه دیره دبی می باشد که در خیابان خور واقع شده است. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شود بسیار لذیذ و خوش مزه هستند و مسافران تور دبی آذر 94 قطعا از نوش جان کردن آن نهایت لذت را خواهند برد.

رستوران شبستان دبی

پیش غذای این رستوران نان گرم و تازه به همراه ماست خانگی است که بلافاصله آن را برای مهمانان خود سرو می کنند تا غذی مورد نظر آن ها آماده شود. لازم به ذکر است که چلوکباب های این رستوران طعم بی نظیری دارد و قطعا از نوش جان کردن آن پشیمان نخواهید شد. در نهایت اینکه برای مسافران تور دبی دی ماه 94 که در این رستوران وعده غذایی خود را میل می کنند به عنوان دسر برایشان بستی با زعفران گلاب (بستنی سنتی) به همراه فالوده سرو می شود.

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شبستان دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر دبی

squer jamal abdol naser

مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر دبی یا بنی یاس از مناطق معروف خرید برای مسافران و گردشگران ایرانی است. در اطراف و نزدیکی میدان جمال عبدالناصر، فروشگاه های که لوازم و وسایل صوتی تصویری ، لوازم الکترونیکی و تلفن همراه دارند در این میدان زیاد وجود دارد. فروشگاه های ایرانی معروف هم در اطراف میدان جمال عبدالناصر وجود دارند که مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از آن فروشگاه ها خرید کنند. مرکز فروش فرشهای ایرانی برج دیره است که در قسمت جنوبی میدان قرار گرفته است. در زمان کوتاهی از میدان جمال عبدالناصر میتوانید به فروشگاه تویین تاورز برسید که دو رستوران معروف ایرانی که در اطراف قرار گرفته باعث شده محل گشت و گذار مسافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 عزیز باشد. شرق میدان به طرف خیابان سبخه نزدیک می باشد که ابتدای بازار مرشد است .

 

مرکز خرید وافی سیتی دبی

 مرکز خرید وافی سیتی دبی

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبا برای تور دبی تعطیلات دی ماه 94 دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم برای گردشگران تور دبی زمستان 94 ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات   

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی مرکز خرید در دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

موزه شیخ سعید دبی

موزه شیخ سعید دبی خانه ای می باشد که شیخ سعید خود در این خانه زندگی می کرده است ، این موزه بنایی می باشد که دارای معماری خاصی است و می توان در آن انواع سکه ها ، تمبر ها و  تمام متعلقا مربوط به شیخ سعید را در آن مشاهده کرد. گردشگران تور دبی پاییز 94 علاقه مند به تاریخ می توانند به موزه شیخ سعید دبی رفته و اشیا تاریخی مربوط به دوران وی را مشاهده کنند.

 

موزه دبی

موزه دبی به  زبان عربی به معنی "متحف دبی "میباشد که از جاذبهٔ گردشگری شهر دبی ویکی از نقاط جذاب امارات متحده عربی است که سالانه تعدادی زیادی توریست را جذب خود میکند. در این موزه، مدل‌های زنده، سمبلهای زندگی روزانه مردم کهن امارات را  برای گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 به نمایش می دهد. یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این سمبلهاست .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل آرام قشم 

هتل آرام قشم


هتل آرام قشم از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای قشم است که متشکل از 22 اتاق می باشد. این هتل با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی بازار ستاره کوی نور واقع شده است. خوب است مسافران تور قشم پاییز 94 بدانند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون , یخچال , حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , مبلمان و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , لابی , اینترنت در لابی , رم سرویس و... اشاره کرد. مسافران تور قشم آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

آدرس: قشم , خ ولیعصر , جنب ساختمان مرکزی منطقه آزاد

هتل آرام قشم

 

هتل آرام قشم

 

مطالب مرتیط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرام قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

hotel marina 1 qeshm

 

هتل مارینا 1 قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. دارای اینترنت رایگان در اتاقها و در لابی , صندوق امانات , رم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , کافی شاپ و رستوران می باشد . رستوران هتل آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران تور قشم زمستان 94 می باشد. هتل با مراکز خرید و مکانهای دیدنی قشم بسیار نزدیک است و با کمترین زمان به مکانهای مورد نظر می رسید.
آدرس هتل مارینا 1 قشم : جزیره قشم , بزرگراه قشم , روبه روی مسکن مهر
 
hotel marina park 2 qeshm

 

هتل مارینا 2 قشم از هتل های مارینا در قشم است که با داشتن 3 ستاره توانسته کیفیت و امکانات و خدمات خوبی ارائه دهد و از هتل های خوب قشم به شمار می رود. هتل مارینا پارک 2 قشم مقابل درب جنوبی مرکز خرید ستاره قشم قرار گرفته است و به بازارها و ساحل به راحتی دسترسی دارد ،مسافران  تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 اقامت و خاطره ای خوش از سفرتان خواهید داشت. این هتل با امکاناتی مانند: کافی شاپ، خشکشویی، آسانسور ، صندوق امانات،نماز خانه ،  لاندری ,  تاکسی سرویس و اینترنت رایگان از مسافران و میهمانان تورقشم پذیرایی می کند.
مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مارینا قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم آذر 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.


 

سردار امامقلی خان در قشم از سربازان دوران شاه عباس یکم بود که در آن زمان ایرانی های دلاور به فرماندهی این سردار پرتغالی ها را از هرمز بیرون راندند همچنین او در شیراز نیز حکمرانی کرد. او بعد از پدرش جزیره قشم و هرمز  را از پرتغالی ها گرفت و تمام جزایر خلیج فارس را به تصرف خود درآورد . گردشگران تور قشم دی 94 می توانند در ساگرد فتح هرمز توسط سردار امامقلی خان در قشم که در روز ملی خلیج فارس می باشد حضور داشته باشند.

 

 

 

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های جزیره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ترکیه محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در این هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.تور ترکیه پاییز 94

 

از امکانات هتل دورا استانبول می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.تور ترکیه پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دورا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد تور ترکیه پاییز 94و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند.تور ترکیه پاییز 94اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.تور ترکیه پاییز 94

 

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .تور ترکیه پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور ترکیه محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.تور ترکیه پاییز 94

 

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.تور ترکیه پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگران تور مالزی در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. تور مالزی زمستان 94

 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگران تور مالزی می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .تور مالزی زمستان 94

 

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار

 

 


هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

 

 از معروف ترین هتل های پنانگ است تور مالزی زمستان 94که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای سازه ای مدرن و باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده وتمام تلاش خود راخواهدکرد تا لحظات خوبی را برای شما فراهم آورد .

 

 

 

 

این هتل دارای 662 اتاق در نهایت پاکیزگی ، آرامش را برای میهمانان فراهم نموده تا شما در فضا و محیط آرام اتاق های هتل لذت برده و به استراحت بپردازید . از جمله امکاناتی که در این اتاق ها به مسافران تور مالزی  ارائه می گردد می توان به : بالکن اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تخت کینگ سایز ، یخچال ، مینی بار ، پنجره های قدی ، نور طبیعی ، مبلمان جنگلی ، میز کار ، سشوار ، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی لوکس ، اینترنت پرسرعت ، روم سرویس 24 ساعته و ... اشاره داشت .تور مالزی زمستان 94

 

 

امکانات هتل اکوتوریا پنانگ

 

 شامل ماساژ و اسپا ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین گلف ، میز بیلیارد ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از اطفال ، فروشگاه هاي متعدد، صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، لابی ، بار ، کافی شاپ ، فضای سبز ، رستوران ، خدمات شست و شوی لباس ، روم سرویس شبانه روزی، پذیرش و تحویل فوری ، صندوق امانات ، شاتل رایگان به فرودگاه و ... از امکاناتیست که در هتل تعبیه شده تا سفری خاطره انگیز را در ذهن زوج های جوان ثبت کند.تور مالزی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کشتی داما کیش

 کشتی داما کشتی باربری سنگالی که در عمق سی و سه متری آب‌های جنوب شرقی جزیره کیش به خواب رفته است .تور کیش زمستان 94کشتی داما در یکی از شب‌ های پاییزی سال ۱۳۸۴ به علت آبگرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد اما از درخواست کمک سر باز زد صبح روز بعد به علت نامشخصی غرق شد و برای همیشه به اعماق آبهای خلیج فارس رفت و معامای خود را نیز به زیر آب برد. در تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد که به مدارک کشتی داما دستبرده شده و این کشتی را ۱۰ سال جوانتر از تاریخ ساختش معرفی کرده اند این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار آن که سینک آشپزخانه ، سرامیک و تخته‌ بود توسط شرکت‌ های بیمه ای بود . کشتی داما پس از گذشت مدتی کوتاه که در اعماق آبهای خلیج همیشه فارس است تبدیل به زیستگاهی مصنوعی برای آبزیان و همچنین یک سایت جدید برای غواصی شده.تور کیش زمستان 94

 

 

 

 


نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش

در قرن های گذشته با توجه به گفته های گردشگران و جهانگردان، پرورش نخل یکی از رایج ترین شغلهایی بوده که در جزیره کیش رواج داشته که وجود نخلستان های بسیار در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.تور کیش آذر 94

 

یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش باغ بهشت کیش می باشد این باغ تنها نخلستان باقی مانده از دوره هاي گذشته است این ناحیه دیدنی کیش در غرب محله سفين قرار گرفته و یکی از قشنگترین نخلستان هاي كيش به شمار می رود به خصوص چشم انداز بسیار زیبا ی آن درهنگام غروب آفتاب که هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شدتور کیش آذر 94

 

نخلستان باغ بهشت کیش
به ویژه باید خوشحال باشیم، سازمان توسعه ی فضای سبز در دهه های اخیر اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده این سازمان همچنین به سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است یکی از این نخلستان ها به نخلستان طلوع کیش معروف می باشد که دارای طول ۱۵ کیلومتری است.تور کیش آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي استتور مشهد زمستان 94كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .تور مشهد زمستان 94وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال استتور مشهد زمستان 94و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است. 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سیتی استار دبی :

هتل سیتی استار دبی (city star hotel)در چند قدمی مراکز عمده تجاری و اداری دبی واقع و امکاناتی را از قبیل اتاق و سوئیت های راحت , شیک و سرگرمی های وشبنه بین المللی به گردشگران تور دبی ارائه میدهد .تور دبی زمستان 94این هتل , 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و مسافران تور دبی می توانند با استفاده از سرویس ترانسفر قابل تمجید هتل عازم فرودگاه شوند . موقعیت مناسب هتل , دسترسی شما را به آنچه بهترین اماکن شهر محسوب می شود آسان ساخته و همه را درست دم در هتل گرد هم آورده است . به منظور رفاه حال مسافرین , کارکنان پذیرش , 24 ساعته در دسترس میباشند .تور دبی زمستان 94اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند , علاوه بر این اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند . صبحانه ی عالی هتلل جزو هزینه اتاق به شمار میرود . شب خود را در یکی از 4 تریا و باشگاه هتل City Star, سپری کنید . رستوران و تریاهای متنوعی نیز , در مجاورت هتل برای رفاه حال گردشگران تور دبی وجود دارد .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل حیات ریجنسی دبی :

هتل مجلل ( hyatt Regency Dubai )امکانات از قبیل رستوران گردان ,تور دبی زمستان 94زمین اختصاصی پاتیناژ و اتاق های مشرف به خلیج فارس را به گردشگران تور دبی ارائه میدهد . هتل 5 دقیقه , پیاده با بازار طلا فاصله دارد . مرکز تناسب اندام هتل دارای یک ورزشگاه مدرن چند زمینن تنیس و زمین گلف با 9 گودال می باشد .مرکز Spa هتل نیز خدمات متنوع ماساژدرمانی را به گردشگران تور دبی ارائه میدهد . این هتل 5 رستوران دارد که از میان رستوران AIDawar , تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی به شمار میرود . هتل Palm Deira , مشرف بوده و 15 دقیقه با ماشین , تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد .تور دبی زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل حیات ریجنسی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل القصر مدینات دبی 

هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا ساخته شده و دارای 2 کیلو متر ساحل اختصاصی می باشد.تور دبی زمستان 94از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقهبا ماشین می باشد. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مهمانانمی توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. تور دبی زمستان 94

 

امکانات هتل القصر مدینات دبی شامل :

تراس، زمین تنیس، استخر سر باز، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته،  عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خدمات گردشگری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر مدینات دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللیدبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشکران تور دبیمی توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشندتور دبی زمستان 94

.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پولمن سیتی سنتر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یک هتل پنج ستاره لوکس ومجلل می باشد که نام آن برگرفته از پری افسانه عرب است . این هتل در سال 2003 در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه مدینه جمیرا دبی افتتاح گردید .مالک این هتل مالک هتل هفت ستاره جهان است و هتلداری حرفه ای می باشد که در این هتل نیز از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان استفاده می کند. این هتل مجلل و خیره کننده با امکانات کامل و بی مثال خود اقامتی رویایی را برای گردشگران تور دبی فراهم می آورد. این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.تور دبی زمستان 94

هتل مینا سلام دارای انواع اتاق های مجلل و رو به دریا و خلیج است که کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که به صورت متنوع و برای سلایق مختلف دکوربندی شده اند. فضای بزرگ اتاق ها با دکوراسیون و چشم انداز منحصر به فرد خود اقامتی شاهانه را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی زمستان 94

 

 

امکانات هتل مینا سلام دبی :

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن ،  آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل - تهویه، بار، باغ،زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، موج سواری، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی ، صرافی،  فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، خدمات تورها ، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد .تور دبی زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینا سلام دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهردبی، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به دبی مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دبی مال, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مجلس غریفه 

یکی از جاذبه‌های دبی ویکی ازنقاط دیدنی عمارت متحدهاست که سالیانه تعدادی زیادی ازگردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارجامارتبه سویش می‌شتابند. «مجلس الغریفه» در انتهای منطقهٔجمیرابه پارک کوچکی می‌رسیم که در سال ۱۹۵۵ بنا شده‌است.تور دبی زمستان 94اینجا در واقعاقامتگاه تابستانیحاکم وقتشیخ راشد بن سعیدآل مکتوم بوده‌است. در آنجا یک ساختمان ساده دو طبقه را مشاهده می‌کنید ساخته شده ازگچ، سیمان ، مرجانبا در و پنجره‌هایی از چوب و ساج. طبقه اول این بنا بصورت یک ایوانیا رواقمی‌باشد. در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که با فرش‌ها، بالش‌ها،چراغ های توری،تفنگو قوری‌های قهوهتزئین شده‌است. از تراس پشت بام نیز که مشرف به دریا بوده، برای خوابیدن استفاده می‌شده‌است. شهرداری دبی باغی به این مجموعه افزوده‌است که برای آبیاری آن از کانالهای قدیمیالفلجبهره گرفته می‌شودتور دبی زمستان 94

.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مجلس غریفه, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک ساحلی الممزر

یکی از پارک‌های دبی و یکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربیاست.تور دبی زمستان 94این پارک با مساحتی حدود۱۰۶هکتار در منطقهٔالحمریةبعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دواستخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل اینپارکمجهز به سرپناه، اتاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افرادنجات غریقنیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. تور دبی زمستان 94کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق‌هاییمجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود. ورودیه:۵درهم (۳۰درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن) ساعات بازدید:۸صبح تا۱۰٫۳۰شب (روزهای تعطیل:۸صبح تا۱۱٫۳۰شب) استخر: بزرگسالان۱۰درهم، کودکان۵درهم (کودکان می‌بایست همراه یک بزگتر باشند) اجاره آلاچیق:۱۵۰تا۲۰۰درهم روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر۸سال) می‌باشدتور دبی زمستان 94

.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی الممزر, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبیبه حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی زمستان 94

 


میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل سه ستاره کانتار ایروان یک دقیقه تا میدان جمهوری فاصله دارد و از اینرو به ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند در شهر به رفت و آمد بپردازند. در این هتل وای فای رایگان وجود دارد و به راحتی می توان به اینترنت اتصال پیدا کرد. این هتل دارای 25 اتاق است که کلیه اتاق ها امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، حمام خصوصی را فراهم می کنند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن با چشم انداز زیبایی از کوه آرارات هستند. فاصله این هتل تا ایستگاه قطار ایروان 3 کیلومتر و تا فرودگاه 13 کیلومتر است.

در تور ارمنستان آذر 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

 

امکانات هتل کانتار ایروان ارمنستان

رستوران، اتاق بازی، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، صبحانه رایگان، لاندری، آسانسور و ...

 

 

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

 اتاق هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

هتل سه ستاره شیراک در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار دارد و فاصله آن تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه پیاده روی می باشد و میدان جمهوری نیز در 2 متری هتل است. از نظر دسترسی به حمل ونقل عمومی نیز ایستگاه مترو در 500 متری هتل است و مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند در این شهر به رفت و آمد بپردازند. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که غذاهای خوشمزه سنتی ارمنستان در آن جا سرو می شود. هتل شیراک 100 اتاق دارد که با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ دکوربندی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، سشوار، حمام، مینی بار و ... می باشند.

 

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

رستوران، بار، اینترنت رایگان، تهویه، صبحانه رایگان، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ...

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه هتل لذت خواهید برد

 

 

 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 

خور ویراپ که به معنی چاه عمیق می باشد صومعه‌ای است که وابسته به کلیسای ارمنی می باشد و در دشت آرارات در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد. صومعه خور ویراپ حوزه علمیه دینی و محل اقامت کاتولیکوس است و در نزدیکی آن کلیسای قرن 11 وجود دارد. گریگور روشنگر که آیین مسیحیت را به ارمنستان آورد ۱۳ سال در این صومعه زندانی بوده است. این صومعه از اماکن مذهبی ارمنستان به شمار می رود و دارای امکاناتی مثل سیستم گرمایشی و حمام می باشد.مسافران در تور ارمنستان آذر 94 می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان  

صومعه خور ویراپ ارمنستان

صومعه خور ویراپ ارمنستان

 

 

پارک لاورز ارمنستان یک پارک عمومی در شهر ایروان است که در خیابان بقرمیان، در قسمت مرکزی ناحیه کنترون قرار دارد. این پارک در سال های 2005 تا 2008 به طور کامل نوسازی شد. در سال 2010 مجسمه شاعر ارمنی، گِئورگ اِمین، در این پارک قرار داده شد. این پارک دارای 370 درخت زیبا و سرسبز می باشد که لطافت خاصی به فضای پارک بخشیده اند. می توانید در تور ارمنستان 94 در این پارک زیبا به تفریح و گردش بپردازید.

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

مجسمه گِئورگ اِمین شاعر ارمنی در پارک لاورز ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 

مرکز خرید مزایا دبی در سال 2000  و در جاده شیخ زاید دبی افتتاح شد. این مرکز خرید پنج دقیقه از مرکز تجارت جهانی، پانزده دقیقه از فرودگاه و بیست دقیقه از منطقه آزاد جبل علی  فاصله دارد و مسافران تور دبی پاییز 94 به راحتی می توانند از این پاساژ خرید کنند.

مرکز خرید مزایا دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه خرده فروشی و 4 رستوران و کافی شاپ می باشد و سه طبقه بالایی این مرکز خرید شامل 132 آپارتمان مسکونی مجلل و 48 اداره است . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی، سونا، دو استخر شنا، پارکینگ ماشین اشاره کرد.

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی

 

 

 

 

 

 

بازار ماهی دیره ارزان ترین بازار دبی برای خرید ماهی می باشد و  صدها فروشنده انواع مختلفی از غذاهای دریایی را به خریداران عرضه می کنند. در این بازار علاوه بر غذاهای دریایی گوشت، میوه و سبزیجات نیز به فروش می رسد .این بازار در خیابان کورنیش دبی قرار دارد و ایستگاه متروی نخل دیره و ایستگاه اتوبوس در چند قدمی این بازار می باشد و مسافران تور دبی 94 به راحتی می توانند به این بازار رفته و انواع مختلف ماهی های تازه و خوشمزه را تهیه کنند. در مجاورت این بازار پارکینگ عمومی بسیار بزرگی وجود دارد که از امکانات این بازار می باشد. این بازار همه روزه از 5 صبح تا1 بعد از ظهر ، و از 5 تا 1 نیمه شب باز می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  افتتاح شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

 

 

 

 

 مدرسه الاحمدیه اولین مدرسه خصوصی دبی است که امروزه زیر نظر موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می شود. این مدرسه در سال 1912 توسط تاجر «شیخ احمدبن دلموک» و بعدها توسط پسرش ساخته شد. مدرسه الاحمدیه در سال 2000 به موزه تبدیل و رسما توسط حاکم دبی افتتاح شد. هزينه‌ي ورودي این موزه 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها است.  این مدرسه در انتهای فضایی سر سبز است که دارای تاب و سرسره برای کودکان نیز می باشد. مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از اینم مدرسی زیبا بازدید کنند.

 

 

 

مدرسه الاحمدیه دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی دبی , دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا در جمیرا پالم دبی واقع شده و 319 اتاق و سوییت لوکس دارد که اتاق ها با چشم انداز زیبای خلیج فارس دارای امکانات تلویزیون، حمام، ... هستند. این هتل 200 متر ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی دارد که مسافران تور دبی دی 94 می توانند لحظات شادی را در آنجا سپری کنند. این هتل 6 رستوران متنوع و مختلف دارد که انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی در آن  سرو می شود. فاصله هتل تا مارینا 10 دقیقه رانندگی و تا برخ خلیفه و دبی مال 30 دقیقه رانندگی است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه است. جمیرا پالم انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که به ساحل و مراکز خرید لوکس علاقه مند هستند.

آدرس: Palm Jumeirah, Crescent East, Plot C-34, Palm Jumeirah, 24988 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل والدورف آستوریا دبی

ساحل اختصاصی، 2 استخر، زمین تنیس، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحان عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

اتاق هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

رستوران هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

باشگاه هتل والدورف آستوریا دبی

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان 4 ستاره تولیپ کریک  (Tulip Creek)  در قلب منطقه دیره در نزدیکی خور دبی قرار دارد . این هتل 90 آپارتمان  دارد که اتاق های آن دارای امکانات  آشپزخانه مجهز، حمام و اتاق های بزرگ می باشند. هتل رستورانی بین المللی دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 7 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامتی راحت داشته باشند.

 

آدرس: Port Saeed, near Deira City Centre, Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی   

 

استخر سر باز، زمین گلف، هاکی، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

 

 

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

 اتاق هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

آشپزخانه آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

 

رستوران هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

استخر هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 

باشگاه هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی تعطیلات دی 94 می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

 

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی تعطیلات زمستان 94 می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

داخل مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن ( Sezgin's Pension ) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و 25 اتاق دارد که مجهز به وای فای، بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون و ماهواره هستند. مسافران تور کوش آداسی زمستان 94 می توانند در باغ ار صبحانه خود لذت ببرند و در استخر باغ هم به شنا بپردازند. این هتل حمام ترکی و سونا هم دارد که می توانید در آن به ریلکسیشن بپردازید.

آدرس: Aslanlar Cad. No: 75 - 77, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

استخر سر باز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، شیرجه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

حیاط هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

اتاق هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

رستوران هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

استخر هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

 

هتل کگداس کوش آداسی

 

 

 

هتل کگداس ( Cagdas )  در مرکز شهر کوش اداسی قرار دارد و در تراس پشت بام خود چشم انداز زیبایی از دریا دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، حمام، بالکن و ... هستند. در رستوران این هتل به صورت روزانه صبحانه به سبک بوفه سرو می شود و محل غذاخوری آن، هم در داخل و هم در فضای باز، است و مهمانان تور کوش آداسی دی 94می توانند در حالی که از تماشای دریا لذت می برند غذای خود را صرف کنند. در نزدیکی هتل نیز رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید طعم غذاهای متنوع ترکی و بین المللی را امتحان کنید. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 70 کیلومتر است.

 

آدرس: Inonu Bulvari No:54 Aydin , 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات هتل کگداس کوش آداسی

 

استخر سر باز، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس،فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه،  سیستم ایمنی، سیستم گرمایشی، وای فای رایگان در لبی و رستوران

 

 

در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل کگداس کوش آداسی

 

هتل کگداس کوش آداسی

 

هتل کگداس کوش آداسی

 

 اتاق هتل کگداس کوش آداسی

 

هتل کگداس کوش آداسی

 

رستوران هتل کگداس کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کوش آداسی ,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید متروسیتی استانبول در آپریل 2003 در محله 1 لونت استانبول گشایش یافت.این مرکز خرید در کنار مترو قرار دارد و برای وارد شدن به این مرکز خرید از همان ایستگاه مترو ورودی هایی به این پاساژ در نظر گرفته شده است.مرکز خرید متروسیتی در 4 طبقه و بتا 140 مغازه است که در هر طبقه آن بوتیک ها، سالن غذاخوری و کافه تریا وجود دارد.از امکانات جانبی این مرکز خرید می توان به پارکینگی با ظرفیت 2500 خودرو اشاره کرد.این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول آذر 94می باشد.

مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید متروسیتی استانبول

 

مرکز خرید ایستینیه استانبول

 

این مرکز خرید در سپتامبر 2007 در محله ایستینیه استانبول گشایش یافت و دارای 291 مغازه و پارکینگ 4 طبقه زیرزمینی می باشد.این مرکز خرید دارای قسمت های سرپوشیده و سرباز است که در قسمت سرباز آن پارکی زیبا وجود دارد.این مرکز شامل بازار غذاهای ترکی و بازار سنتی است.اولین شعبه رین فارست گافه که رستوران بین المللی معروف با فضایی شبیه جنگل های بارانی است در این مجتمع قرار دارد. فضای بازی برای کودکان و مجتمع سینمایی با12  پرده و سیستم آی مکس از دیگر امکانات این مجتمع هستند که با استفاده از سیستم آی مکس می توان تصاویر را بزرگتر و واضح تر مشاهده کرد.مسافران  تور استانبول پاییز 94 می توانند از این مرکز خرید دیدن کنند.

 

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ماکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و مکان کنونی این کاخ دقیقا در قسمت شمالی پل بسفر می باشد.این کاخ در فاصله سال های 1861 تا 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز بعنوان اقامتگاه تابستانی و محلی برای ملاقات سران کشورهای دیگر ساخته شد.خانم اوژنی (همسر لوئی ناپلئون و ملکه فرانسه) در مسیر بازگشایی کانال سوئز در سال 1969 از این کاخ دیدن کرد و بعدها پنجره ای مشابه پنجره این کاخ، در کاخ خود ساخت.

این کاخ به سبک معماری امپراطوری دوم ساخته شده و منظره کاخ از سمت تنگه بسفر جذابیت بیشتری دارد و زیبایی قسمت هایی از آن بیشتر نمایان است.یکی از جذاب ترین اتاق های این کاخ، هال پذیرایی آن است که دارای حوض و فواره می باشد.استفاده جریان آب به دلیل صدای خوشایند آن و خنک کردن محیط، در خانه های عثمانی رایج بوده است.برای عایق کردن سقف این کاخ از نی های حصیری مصری استفاده شده است .مسافران تور استانبول تعطیلات زمستان 94می توانند در طی اقامت خود در استانبول از این کاخ زیبا دیدن کنند.

کاخ بیلربی استانبول

نمای کاخ بیلربی استانبول از تنگه بسفر

کاخ بیلربی استانبول

داخل کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

اتاق شاه در کاخ بیلربی استانبول

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در مجاورت کاخ تاپکاپی قرار دارد و قدیمی ترین و یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول می باشد.این پارک زمانی قسمتی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و اولین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.در سال های اخیر این پارک مورد نوسازی قرار گرفته و با حذف باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... فضای سبز پارک افزایش یافته است.در این پارک درختانی 200 ساله وجود دارد که باعث زیبایی خیره کننده این پارک  شده اند، همچنین موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام" در قسمت غربی پارک قرار دارد که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت.مسافران تور استانبول تعطیلات دی 94 با گردش در این پارک رویایی لحظات خاطره انگیزی خواهند داشت.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 موزه پارک گلخانه استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره سورا ایاصوفیا در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و 246 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. بعضی از اتاق ها چشم انداز شهر و برخی دیگر چشم انداز زیایی از مسجد ایاصوفیا دارند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای خوشمزه سنتی ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا میدان سلطان احمد و مسجد آبی  293 متر است همچنین ایستگاه ترامو سلطان احمد نیز در 150 متری هتل است که رفت و آمد را برای مسافران تور استانبول دی 94 آسان می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 21 کیلومتر است.

آدرس: Divanyolu Cd. Alemdar Mh. Ticarethane Sk. No:10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

 

 


هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

اتاق هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

رستوران هتل سورا ایاصوفیا استانبول

رستوران هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 

 

هتل ادیب سلطان استانبول

 

هتل سه ستاره ادیب سلطان (edibe Sultan) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و تا جاذبه های توریستی ای مثل مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ تاپکاپی 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل تا ایستگاه ترامو سلطان احمد 183 متر فاصله دارد و از این طریق امکان رفت و آمد آسان برای مسافران تور استانبول زمستان 94 فراهم است. هتل ادیب سلطان 30 اتاق بزرگ دارد که به سبک عثمانی دکوربندی شده اند و دارای امکانات وای فای رایگان، مینی بار، چای| قهوه ساز، تلویزیون، سیستم تهویه و ... هستند. کارکنان این هتل به سوالات مسافران پاسخ و اطلاعات جاذبه های توریستی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول 500 متر و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 19/3 کیلومتر است که از طرف هتل با دریافت هزینه برای مسافران شاتل فرودگاه ترتیب داده می شود.

آدرس: Alemdar Mahallesi, Hoca Rüstem Mektebi Sokak. No:5 Sultanahmet-Fatih/İstanbul , Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ادیب سلطان استانبول

روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، خانه داری روزانه، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ (با هزینه روزانه 10 یورو)، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 از این هتل دیدن کنید

 

 

هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

اتاق هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

اتاق هتل ادیب سلطان استانبول

هتل ادیب سلطان استانبول

رستوران هتل ادیب سلطان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()