نوشته شده توسط : ادمین

مدرسه الاحمدیه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز علمی تاریخی و در حقیقت اولین مدرسه خصوصی شهر دبی است که امروزه تحت نام موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود.ساخت این مدرسه در سال ۱۹۱۲ بوسیله «شیخ احمدبن دلموک» که یکی از تجار ثروتمند مروارید بوده، آغاز شده و پس از مرگ وی بوسیله پسرش شیخ محمد ادامه یافت.به دلیل اهمیت این مدرسه، دولت امارت دبی برنامه‌ای برای مرمت و نگهداری این اثر برای بازدید مسافران تور دبی در دست اقدام دارد. همینطور در سال ۲۰۰۰ با تبدیل این مدرسه به موزه، بوسیله حاکم دبی رسما افتتاح گردید.اين خانه در انتهاي فضاي گسترده‌ي سرسبزي با تاب و سرسره براي تفریح کودکان در تور دبی واقع شده است.در طرف مقابل جاده‌ي قلعه الحسن کلبه قرار دارد که موزه شهر را در خود جاي داده و داراي مجموعه‌ي محدودي از سلاح‌ها مي‌باشد. هزينه‌ي ورودي 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها در تور لحظه آخری دبی است.

 

 

تاج محل دبی قرار است توسط یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی ساخته شود. این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های تور دبی تبدیل خواهد شد.رئیس این شرکت سلیم الموسی گفت قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. به یقین آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد و مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار خواهد گرفت.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای پنج ستاره دبی

 

هتل سوفیتل دبی، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان تور دبی پاییز 94 میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار دارد.

امکانات هتل برای گردشگران تور دبی شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی  رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل لوتوس دبی در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان تور دبی در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی آبان 94 قرار داده است.

 

 

 

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی دبی را ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد و این مزیت خوبی برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای گردشگران تور دبی می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران باغ سالار در مشهد در فضایی بالغ بر ۳۳۵۰ متر مربع طی پنج سال احداث شده است. در بافت مجموعه که گوهر کویر خراسان بوده و در نوع خود در سطح کشور منحصر به فرد است از معماریهای باغ فین کاشان و باغ شازده ماهان کرمان و به سبک کاروانسراهای دوران صفویه استفاده شده است. این مجموعه برای رفاه مسافران تور مشهد مجهز به دو تالار بزرگ پذیرایی به ظرفیت هزار نفر و حوض خانه سنتی با امکان اجرا موسیقی زنده به ظرفیت دویست نفر، سی غرفه مسقف بیرونی مشرف به آب نما به ظرفیت پذیرایی ۳۵۰ نفر و فضای پذیرایی تابستانی بیرونی به ظرفیت ۳۰۰ نفر و تریا رستوران با دو فضای اندرونی و بیرونی(تراس) به ظرفیت ۲۰۰ نفر و نانوایی و شیرینی پزی محلی، غرفه صنایع دستی، امکانات رفاهی، مسجد و سرویس های بهداشتی می باشد.در تور لحظه آخری مشهد حتما به این رستوران بروید.

آدرس : مشهد , مجموعه فرهنگی توریستی باغ سالار واقع در مشهد کیلومتر ۴ جاده شاندیز , روبروی روستای حصار سرخ

 

 

 

مجموعه پذیرایی و رستوران تشریفات مشهد در منطقه ییلاقی طرقبه شاندیز ، به عنوان یکی از رستوران های خوب مشهد و بهترین مراکز ارائه سرویس غذا به صورت نهار و شام ، واز نظر فضا سازی و طراحی محیط به عنوان یک جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق کشور معرفی شده است.فضای رستوران تشریفات مشهد برای گردشگران تور مشهد شامل ۱۴ آلاچیق با ظرفیت و معماری متفاوت و منحصر به فرد ,  لمکده و کافی شاپ با محیطی بسیار زیبا ، به همراه پخش ودیئو پروژکشن ,  سالن های زیبا با ظرفیت های متفاوت , تخت ها در فضای شیشه ای با پذیرایی ژاپنی ,  تخت ها در فضاهای باز ،و در میان پوشش گیاهی زیبا و متفاوت ,  مناظر چشم نوازو دل انگیز با سبک معماری متفاوت به همراه آبشار های زیبا و هنر های دستی سنگین می باشد.مجموعه ی رفاهی تشریفات ،در راستای جلب رضایت سلایق مختلف مسافران تور مشهد علاوه بر بالا بردن کیفیت سرویس های ارائه شده و راه اندازی بخش VIP سعی نموده با اضافه نمودن منوهای غذایی متفاوت ،علاوه بر غذاهای ییلاقی سنتی مشهد ( شیشلیک ، جوجه ، لقمه ، برگ ، … ) غذا های دریایی مانند میگو ، کبک ، مرغابی نیز سرو می شود. همچنین مجموعه ی تشریفات برای اولین بار ۸دیس مخصوص تشریفات برای هر نفر با ۴نوع غذای متفاوت را به مهمانان عزیز تور مشهد آذر 94 ارائه می نماید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد, رستوران های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

اماکن زیارتی مشهد

اگر با تور مشهد آذر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . میرزا ابراهیم دومین و بزرگترین واقف سادات رضوی است که در سال 1042ق وفات نمود. وی از اجله‌ی سادات رضوی خراسان در زمان صفویه بوده و نسب شریفش با بیست و یک واسطه بهامام‌زاده «ابو جعفر موسی مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد(ع) می‌رسد. ساخت این مقبره در دوران صفوی صورت گرفته که از ماهرترین معماران آن زمان برای ساخت این مقبره برای زیارت مسافران تور مشهد کمک گرفته شده است.

مقبره میرزا ابراهیم واقع در ملک شخصی خود وی در مجاورت مجموعه فرهنگی‌– تفریحی کوهسنگی در دامنه کوه و انتهای خیابان بهشتی، با منظر ایوانی کاشی‌کاری شده جلب‌نظر می‌نماید. محراب نفیس این مکان دارای ماده تاریخ سال 1047ق است. مقبره میرزا ابراهیم رضوی تنها بنا و یادگار تاریخی از دوره شاه صفی در مشهد است. 

 

بقعه متبرکه امام‌‌زاده اسماعیل یا شاهزاده اسماعیل در فاصله 30 کیلومتری مشهد به سمت نیشابور و در روستای امان‌آباد واقع شده است.در تور مشهد پاییز 94 حتما از این آرامگاه دیدن کنید. در گوشه جنوب شرقی روستا تپه ای است و بر آن گنبدی قرار دارد. این تپه مستطیل شکل و روی آن مسطح بوده و چهار طرف آن دره است.در کنار بنا زائرسرایی نیز برای اطراق و عبادت ارادتمندان تور مشهد ایجاد شده است. همچنین ضریح فلزی جدیدی نیز بر روی مزار نصب شده است. باستناد شواهد موجود، نسب ایشان به امام حسین(ع) می‌رسد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد هتلی سه ستاره در شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا این شهر واقع شده است. مسافرین تور مشهد بدانند که مسافت این هتل 3 ستاره تا حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت پیاده روی در حدود 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن شهر مشهد در حدود 10 دقیقه می باشد. امکاناتی نظیر لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 25 ماشین در اختیار مسافرین تور مشهد آبان 94 قرار می گیرد. اتاق های هتل آپارتمان میزبان مشهد نیز برای رفاه مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. علارقم امکانات و خدمات نام برده، هتل آپارتمان میزبان مشهد در فضای لابی و اتاق ها اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان میزبان مشهد : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 40، بعد از چهار راه اول

 

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

 

 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر علی بن موسی رضا می باشد که فاصله ای در حدود 1 کیلومتری از بازار رضا و حرم دارد که با پای پیاده مسافتی تقریبا 13 دقیقه ای می باشد. هتل رضویه مشهد یک ساختمان 14 طبقه است که در زمینی به مساحت 900 مترمربع بنا گردیده. مسافرین تور مشهد می توانند برای راحتی و سرعت در رسیدن از فرودگاه و ایستگاه راه آهن تا هتل رضویه مشهد از خودرو استفاده کنند که زمان تقریبی از فرودگاه تا هتل حدودا 14 دقیقه و از ایستگاه راه آهن تا هتل حدودا 8 دقیقه می باشد. از امکانات هتل رضویه مشهد برای گردشگران تور مشهد 94 میتوان به رستوران، لابی، آسانسور، لاندری، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، کافی شاپ، نمازخانه، فضای سبز و پارکینگ با ظرفیت 20 ماشین اشاره کرد. اتاق های هتل رضویه مشهد امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و فرنگی را در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار میدهند. میهمانان هتل رضویه مشهد می توانند در فضای لابی هتل از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، مقابل بازار رضا

هتل رضویه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران در تور کیش میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی در کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای معروف کیش

 

بازار مریم کیش واقع در خیابان سنایی کیش در سال ۱۳۶۹ در 1 طبقه و با معماری متفاوت با سایر مراکز تجاری بزرگ جزیره(در زمینی به مساحت ۵٬۷۰۰ مترمربع) احداث شد.بازار بین‌المللی مریم تنها بازار رو به جزیره است که با سازه‌ای چوبی و نمایی سنتی ظاهری متفاوت به خود داده است. فضای دلنشین بازار مریم و قیمت نسبتاً ارزان اجناسش در ۵۲ غرفه فعال، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است.ساعت کار بازار مریم کیش برای مسافران تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب میباشد.

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریداران در تور کیش حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار خواهند داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را برای گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید در تور کیش با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که برای مسافران تور کیش در بازار زیتون یافت میشود .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای معروف کیش

هتل 4 ستاره گراند کیش در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد متر مربع توسط شرکت تور های کیش ساخته شده است.هتل گراند کیش در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها و مراکز خرید جزیره کیش قرار دارد بطوریکه پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.این هتل دارای 60 اتاق است و بطور همزمان ظرفیت پذیرش 200 مهمان  تور کیش را دارا می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل 4 ستارهمی توان به بازدید رایگان مسافران تور کیش از هتل داریوش و همچنین 30 درصد تخفیف پارک دلفین ها اشاره کرد.

اکثر اتاقهاى هتل از ديد دريا برخوردار بوده و داراى تراس مى باشد.

 

 

 

هتل آریان کیش اقامتگاهی 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا  با امکانات رفاهی مناسب این هتل را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم ایرانی محیطی مطبوع برای مسافران تور کیش فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است. در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد و بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید در تور کیش مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های گردشگری کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش از دیدنیهای تور کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستورانهای معروف کیش

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور در تور کیش می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.ساعات کار این رستوران برای مسافران تور کیش برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب برای گردشگران تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره و آرامش می باشد.همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول برای گردشگران تور استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد.

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این بازار خرید کنید.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید زورلو در استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ماکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

موزه های معروف در استانبول

 

موزه کاریه استانبول بعد از موزه ایاصوفیا یکی از مهمترین بناهای تاریخی دوره بیزانس در استانبول می باشد که در قرن یازدهم ساخته شد. دیوارهای این بنا با موازئیک های با صنعت نقاشی و هنر اواخر بیزانس متعلق به قرن چهاردهم تزئین شده است که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در درون این موازئیک ها می توان تصاویری از زندگی حضرت مسیح و حضرت مریم را مشاهده نمود. در اطراف این موزه خانه هایی از چوب بنا شده که جایی مناسب و به دور از هیاهو برای نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در تور استانبول می باشد.موزه کاریه در سال ۵۳۴ در زمان جاستینیانوس توسط عزیز تئودیوس ساخته شد و با انتقال امپراطوری بلاکهرنیا به این قسمت اهمیت ویژه یافت. در سال ۱۵۱۱ فرمانروای امپراطوری بزرگ عثمانیان فاتیح سلطان مهمت دستور داد که کلیسا به مسجد تبدیل بشود و از سال ۱۹۴۸ مسجد به موزه تبدیل شد  . در تور استانبول حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

استانبول حرفهای زیادی از فرهنگ ، تمدن و تاریخ ترکیه دارد و آثار تاریخی استانبول در موزه های این شهر دیده می شوند.همچنین یکی دیگر از موزه‌های استانبول که ردپای فرهنگ ایران در آن دیده می‌شود، موزه "خانه مولوی" میباشد.موزه خانه مولوی در استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول آبان 94 ویژه شیوه زندگی و وسایل در اویش میباشد.البته در این موزه نسخه‌ای خطی از مثنوی مولوی به زبان پارسی نگهداری می‌شود که مربوط به سال ۱۴۷۵ میلادی میباشد.انگونه که گفته شده خطاط این اثر مصطفی یاسرزاده معرفی شده است.پیشنهاد میکنیم درسفر تور استانبول وقتی را برای بازدید از این موزه ها اختصاص بدهید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف در استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های تایلند

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلندر, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور کیش آبان 94 هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور کیش مهر 94 می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 

 

بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش آبان 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.

 

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش آبان 94 که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور کیش پاییز 94 می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور کیش پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94  که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز توردبی سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل بیبلوس دبی

تور دبی هتل بیبلوس

هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران توردبی بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی مهر 94 نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بیبلوس

 

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

 

هتل ریویرا دبی

تور دبی هتل ریویرا

هتل ریویرا دبی یک هتل 4 ستاره است که در بهترین منطقه دبی قرار دارد زیرا به مناطق توریستی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به این هتل شده است. کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. این هتل متشکل از 109 است که بسیار زیبا و تمیز هستند.

تور دبی هتل ریویرا

از امکانات رفاهی هتل ریویرا وجود یک صرافی داخل آن می باشد و هم چنین به درخواست مسافران تور دبی پاییز 94 ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می گیرد. رستوران این هتل دارای غذاهای لذیذ و بی نظیری است. اگر در این هتل اقامت کردید لذت چشیدن غذاهای رستوران آن را از دست ندهید.

تور دبی هتل ریویرا

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

 

 

 

 

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 

 

 

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تورمشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

 

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا مهر 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا آبان 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا آبان 94 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تورآنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهر توریستی آنتالیا در تمام فصول پذیرای گردشگران تورآنتالیا می باشد چون در بیشتر ایام سال دارای هوایی مطلوب و آفتابی است. به همین دلیل می توانند از تمام تفریحات آبی این شهر نهایت استفاده را ببرند. در تابستان این شهر دارای آب و هوایی آفتابی با متوسط دمای 28 درجه سانتی گراد می باشد و در زمستان آب و هوایی معتدل دارد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا برای لذت بردن از تفریحات آبی آن از اواسط آوریل تا نوامبر (فروردین تا آبان) می باشد. بارندگی در این شهر توریستی خاص فصل پاییز و زمستان می باشد و آن دسته از گردشگران تور آنتالیا 94 که علاقه مند به برف و سرما هستند می توانند در این فصل به آنتالیا بروند و از آب و هوای زمستانی آن نهایت لذت را ببرند.

 

 

مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری بدانند که این شهر توریستی دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد و تقریبا 300 روز در سال دارای هوای آفتابی می باشد. این شهر دارای تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل می باشد. گاهی هم در فصل زمستان بارندگی دارد اما بهترین زمان سفر به آنتالیا برای بهره مند شدن از ورزش های آبی جزیره های آن از ماه فروردین تا آبان می باشد که گردشگران می توانند به راحتی در آب شنا کنند. در فصل تابستان میانگین دمای هوای این شهر 28 درجه سانتی گراد و دمای آب 27 درجه سانتی گراد می باشد اما اگر علاقه مند به بارندگی و قدم زدن زیر باران هستید حتما در ماه آوریل به این شهر توریستی زیبا سفر کنید و از هوای بی نظیر آن و هم چنین دیدن رنگین کمان های فوق العاده ای که بعدازظهرهای یک روز بارانی پدیدار می شود نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این در ماه اردیبهشت که هوا خیلی گرم است اما می توان حمام آفتاب گرفت و این ماه نیز می تواند برای سفر مناسب باشد. آنتالیا شهر ساحل و دریاست و گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 اگر هوای آفتابی دوست دارند و می خواهند ورزش های آبی مثل موج سواری , قایق سواری در رودخانه وحشی انجام دهند و... در فصل تابستان و اگر علاقه مند به خنکی و باراندگی هستند در زمستان به این شهر سفر میکنند. در حقیقت گردشگران خودشان با توجه به هوایی که دوست دارند بهترین زمان سفر به آنتالیا را برای خود انتخاب می کنند.

تو آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم مهر 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

 

 

هتل نخل زرین قشم از هتل های خوب جزیره زیبای قشم می باشد که متشکل از 36 اتاق است. اتاق ها تمیز و دارای امکانات رفاهی لازم مانند یخچال و سرویس بهداشتی و تلفن و... می باشد. اما آنچه که توجه گردشگران تور قشم مهر 94 را به سوی خود جلب می کند نزدیک بودن این هتل به مرکز خرید سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. همچنین این هتل در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند علاوه بر اینکه می توانند به راحتی به مراکز خرید بروند می توانند به سواحل نیلگون خلیج فارس بروند و از سفر تفریحی خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

تور قشم هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4 قشم آخرین هتل 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که به تازگی تاسیس شده و در میدان جهاد واقع شده است. این هتل در مقایسه با دیگر هتل های 3 ستاره بسیار مجهز است و دارای امکانات رفاهی مدرن و کاملی می باشد به همین دلیل در زمره بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های این هتل که توجه گردشگران تور قشم آبان 94 را به سوی خود جلب کرده است نزدیک بودن آن به مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا مرکز خرید بزرگ خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , لابی , آسانسور و... اشاره کرد.

تور قشم هتل کیمیا 4

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی آبان 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی 94 , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لون پاین پنانگ مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی پاییز 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تور مالزی آبان 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل د پارادایس هند از بهترین هتل های شهر جیپور می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و تنها 4 کیلومتر با قطا جیپورفاصله دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار تمیز به همراه دکوراسیونی زیبا و مدرن با کفپوش چوبی می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام اختصاصی , تلویزیون 26 اینچ و.... را دارد. این هتل برای اقامت مسافران تور هند می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز آن که رویپشت با قرار دارد , رستوران , سالن بدنسازی , اینترنت پرسرعت وایرلس و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ آسیایی مدیترانه ای و هندیراسرو می کند.همچنین در صورت تمایل گردشگران تور هند می توانندبرای گشتن در شهر اتومیبلی را کرایه کنند.

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 

تور هند هتل د پارادایس جیپور

تور هند هتل د پارادایس جیپور



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل د پارادایس هند جیپور, هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل دی گاتوای فاتهاباد هند از هتل های 5 ستاره شهر آگرا می باشد که متشکل از 100 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. این هتل فروشگاه های متعددی دارد که به همین جهت نظر مسافران تور هند را به سوی خود جلب می کند زیرا به راحتی می توانند خرید کنند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز , رستوران با سرو انواع غذاهای خوشپمزه , باغ , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. همچنین این هتل دارای سرویس نگهداری از کودکان می باشد و علاوه بر این اتاق هایی مخصوص معلولین دارد تا بتوانند اقامتی راحت داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند.

 

تور هند هتل دی گاتوای فاتهاباد آگرا

 

تور هند هتل دی گاتوای فاتهاباد آگرا

 

تور هند هتل دی گاتوای فاتهاباد آگرا



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی گاتوای فاتهاباد هند آگرا, هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کانتری این اند سوئیتز هند از هتل های 5 ستاره شهر دهلی نو می باشد که دارای 216 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد به همین دلیل توجه گردشگران تور هند را به سوی خود جلب می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , رستوران و.... اشاره کرد. همچنین این هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور هند دهلی نو می باشد.

 

تور هند هتل کانتری این اند سوئیتز دهلی نو

 

تور هند هتل کانتری این اند سوئیتز دهلی نو

تور هند هتل کانتری این اند سوئیتز دهلی نو

تور هند هتل کانتری این اند سوئیتز دهلی نو



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل کانتری این اند سوئیتز هند دهلی نو, هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل لیون استانبول   سه ستاره

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول ، در منطقه تقسیم  شهر استانبول واقع شده است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله دارد. هتل به میهمانان و مسافران خود اینترنت رایگان  و اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع را مهیا کرده است و رستوران هتل انوع مختلف غذاها و خوراکهای ترکی را تدارک دیده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

اتاقها به صورت ساده طراحی شده است و از تلفن، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، حمام شخصی مجهز می باشند.هتل برای مسافران و میهمانان خود گردش شهری را ترتیب بدهد.  خدمات و امکانات اتوشویی و خشکشویی برای میهمانان ارائه می دهد .هتل دو کیلومتر تا بازار بزرگ  وپانزده دقیقه با اتومبیل تا موزه ایا صوفیه فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آستین استانبول سه ستاره

 هتل آستین استانبول

در مرکز شهر تاریخی استانبول هتل آستین استانبول قرار گرفته است و به دریای مرمره نزدیک می باشد. اتاقهای هتل دارای امکاناتی مانند: تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک،  میز کار، حمام اختصاصی مدرن و یخچال تجهیز شده است. هتل که در منطقه سلطان احمد واقع شده است هیجده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو کیلومتر تا باشگاه اسب سواری شهر و فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. و در کمتر از 10 دقیقه میتوانید به مسجد ایا صوفیا برسید . همه روزه  بوفه صبحانه، دفتر گردشگری و پذیرش شبانه روزی در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. بنا بر درخواست علاقه مندان، وسیله ایاب ذهاب هم در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . همچنین صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید برای تبدیل ارز خود کمترین زمان را صرف کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

 اگر در تور استانبول به دنبال خریدهای خوب و دلچسب هستید به مرکز خرید کاله استانبول سر بزنید و در فروشگاههای اوت لیت کاله با دنیایی از تخفیف روبه رو شوید . برای رسیدن به مرکز خرید کاله استانبول باید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۵ دقیقه رانندگی کرد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد . در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا ، با قیمت های ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد .مرکز خرید کاله استانبول در آوریل ۲۰۰۷ با ۱۲۰  فروشگاه با کیفیت و در ۸ طبقه افتتاح شده است ، فروشگاهها دارای جدیدترین وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی، پوشاک ورزشی ، لوازم تزیینی و … است . تمام فروشگاه های مرکز خرید کاله ، تکس فری (معاف از مالیات) هستند .

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم یک مجموعه‌ی تجاری مدرن در محله‌ی کارگرنشین زیتون‌بورنوی استانبول است که بسیاری از کالاهای با کیفیت را با قیمتی ارزان‌تر از دیگر مراکز خرید شهر عرضه می‌کند .این مرکز خرید در حال حاضر 118 مغازه دارد که بعضی از آن‌ها پوشاک فصل‌های گذشته‌ی با برترین مارک‌ها و برندهای جهانی با تخفیف خوبی می‌فروشند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، 6 سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک سالن بولینگ 15 لاینه و چندین رستوران و کافه‌تریا هم دارد.

 

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های توریستی استانبول

موزه پرا استانبول

 

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوگلو استانبول قرار دارد.این موزه در سال 2005 تاسیس شد و محل کنونی آن در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه هنری و زیبا شد.سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را داراست. همچنین هر چند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می گردد.در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان اولین مسجد ساخته شده در استانبول پس از فتح این شهر است و پنج سال پس از فتح قسطنطنیه در سال 1458 توسط ترک های عثمانی در منطقه ایوب استانبول در نزدیکی خلیج شاخ طلایی ساخته شد.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

در اواخر قرن 18 به دلیل آسیب های وارده توسط زلزله، بیشتر قسمت های این مسجد به خرابه تبدیل شده بود به همین دلیل در سال 1800 کل مسجد به جز مناره های آن کاملا تخریب و مجددا ساخته شد. آرامگاه ابو ایوب انصاری که از اصحاب پیامبر است در قسمت شمالی حیاط این مسجد در روبروی ورودی اصلی صحن مسجد قرار دارد و مسلمانان زیادی این مقبره را زیارت

می کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 مطالب مرتبط:

موزه پرا استانبول

مسجد ایوب سلطان در استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های چین

شهر لی جیانگ چین

شاید بتوان لی جیانگ که یکی از شهر های دیدنی چین است ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چین از این شهر زیبا دیدن نمایند.

شهر لی جیانگ از جاذبه های دیدنی چین و یکی از زیباترین شهرهای چین است که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چینمیتوانند با رفتن به این منطقه توریستی بهترین خاطرات را برا خود رقم بزنند.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

در حالیکه بسیاری از شهرهای آمریکا با رکورد شکنی سرمای شدید دست و پنجه نرم می کنند، مسئولین شهر هاربین چین در تدارک بودند تا جشنواره سالانه برف و یخ را در سال ۲۰۱۴ آغاز کنند. این جشنواره که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی از این نوع است و در چین شهرت زیادی دارد، امسال نیز با زیبایی هر چه تمامتر و با آتش بازی مخصوص شب سال نوی میلادی افتتاح شد.در تور چین میتوانید از این جشنواره زیبا دیدن نمایند.

بناهای عظیم و غیر قابل باوری از یخ ها و برف ها در این مکان احداث شده اند که اکثر آنها از یخ های رودخانه سونگا (Songhua River) درست شده اند. در کنار این مجسمه های یخی، سرسره های یخی و جشنواره غذاهای سنتی نیز برای نشاط هر چه بیشتر این جشنواره وجود دارد. اکثر بازدیدکنندگان این جشنواره، سرمای هوای بیشتر را در شب تحمل می کنند و ترجیح می دهند در شب از این مجموعه دیدن کنند زیرا نورهای رنگارنگ درون و بیرون این مجسمه ها و بناهای یخی، زیبایی آنها را چندین برابر می کند. مسافران محترم تور چین میتوانند با رفتن به جشنواره یخ و برف هاربین لذت ببرند.

جشنواره یخ و برف هاربین

جشنواره یخ و برف هاربین

مطالب مرتبط:

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

تور لحظه آخری چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های شانگهای

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل 5 ستاره هیلتون شانگهای یکی از هتل های مجلل شانگهای به شمار می رود که در گروه هتل های زنجیره ای و بین المللی هیلتون قرار داشته و در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است .این هتل با شکوه در فاصله 500 متری از مرکز نمایشگاه شانگهای قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد ؛ برای مثال تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد . در ضمن با چند قدم پیاده روی از هتل به مراکز خرید خیابان نانجینگ و جاده هوای های خواهید رسید . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به میهمانان تور چین و تور شانگهای ارائه نموده تا رضایت ایشان را جلب و اوقاتی سرشار از آسایش و راحتی را برای ایشان فراهم سازد .مسافران تور چینمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

امکانات هتل هیلتون شانگهای برای میهمانان بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده بوده و سفر ایشان را خاطره انگیز خواهد کرد . از جمله امکانات گسترده این هتل 5 ستاره می توان به : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، تنیس ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، 8 رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد  .در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

اتاق های هتل هیلتون شانگهای چین

 

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهای است که در گروه هتل های شرایتون قرار دارد. هتل پودونگ شانگری لا دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی بوده و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد . هتل پیاده 10 دقیقه  تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و 5 دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد . نزدیک ترین ایستگاه مترو برای استفاده مسافران تور چین 2 دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز  40 دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد .دکوراسیون لوکس و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل شرایتون شانگهای هونگکو می باشد . شایان ذکر است که خیابان معروف و پر تردد نانجینگ 3 ایستگاه تا هتل فاصله دارد . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو : لوکس ، مفرح و سرگرم کننده بوده و با سلایق میهمانان سازگار بوده و انتظارات ایشان را بر آورده می کند که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . را ذکر کرد  . در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

اتاق های هتل شرایتون شانگهای هونگ کو 

 مطالب مرتبط:

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

هتل هیلتون شانگهای چین

تور لحظه آخری چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای, هتل های چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال  یکی از تاپ ترین هتل های شهر پکن است که در22 طبقه ، آماده سرویس دهی به میهمانان تور پکن می باشد . این هتل مجلل که در قلب پکن واقع شده دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . مسافران تور چین میتوانند به راحتی به تفریح بپردازند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی شهر مثل پارک المپیک ، شهر ممنوعه ، معبد آسمانی ، میدان تیان انمن و مراکز خرید مروارید و ابریشم و نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل ماریوت سیتی وال می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر بوده و در بهترین شرایط و توسط زبده ترین نیروهای خدماتی از گردشگران تور چین پذیرایی می کند تا انتظارات ایشان را تامین کرده و سفرشان را به یاد ماندنی تر نمایند . این هتل فضایی بسیار آرام و زیبا برای مسافران تور چین و گردشگران تهیه دیده است .

امکانات هتل شامل : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه بدنسازی پیشرفته ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، پنج رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال می باشد  . در تور چین میتوانید از خدمات و امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

اتاق های هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چینو تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . مسافران تور چینمیتوانند در این هتل لوکس لحظات آرامی را سپری کنند.

فاصله هتل تا شهر ممنوعه 5 کیلومتر می باشد. همچنین هتل 10 کیلومتر از خیابان محبوب Wangfujing و 15 کیلومتر از فرودگاه پکن فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  . در تور چین میتوانید از امکانت این هتل زیبا و مجهز استفاده کنید.

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

اتاق های هتل گریت وال شرایتون

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری چین

 

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن, هتل های چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مراکز ورزشی کیش

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش آبان 94 از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش پاییز 94 در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها ومانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .در تور کیش آبان 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعثشده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند بهترین خاطرات را تجربه کنند.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

پیست باگی کیش

باشگاه سوارکاری کیش

تور کیش لحظه آخری



:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . در تور کیش آبان 94 میتوانید بهترین کالاها را از این بازار خریداری کنید. بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش آبان 94 ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. در تور کیش آبان 94 میتوانید از این بازار استفاده نمایید. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش پاییز 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

مطالب مرتبط:

بازار پدیده کیش

بازار پانیذ کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های کیش 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

هتل قاصدک کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

هتل آرا کیش

هتل قاصدک کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران های دبی

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

نام این رستوران در بین 100 رستوران برتر دنیا در سال 2012 به چشم می خورد . این رستوران در دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می کند . در طبقه پایین این رستوران انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود و در طبقه بالای این رستوران با شکوه انواعی از نوشیدنی های خنک به مهمانان عرضه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

 

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

غذای های این رستوران زیبا طعم بی نظیری دارند و در ظروف کوچک و عجیب سرو می شوند و همین مسئله باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران تور دبی آبان 94 به این رستوران جلب شود و برای یک وعده هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند . قیمت غذاهای این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود .

 

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی آبان 94 می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

رستوران ایرانی انار دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های دبی 

شهر شناور دبی

شهر شناور یکی از پروژه های عظیم دبی می باشد . این پروژه گنجایش 50000 خانه را در خود دارد و انرژی آن از طریق نور خورشید تامین می شود و سوخت دیگری ندارد . این شهر افسانه ای زیبا که به شکل برگ زنبق و آبی رنگ می باشد قرار است با همکاری کشورهای امارات و هلند ساخته شود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 این شهر که به دلیل سوخت پاک آن به شهر سبز نیز معروف است به صورت شناور بر روی سطح آب است و قرار است تا سال 2100 آماده شود .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

شهر شناور دبی

 

پارک زعبیل دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد که در بزرگراه شیخ زائد واقع شده است .فضای سبز این پارک باعث شده تا خانواده های بسیاری برای استراحت و تفریح به این مکان زیبا رجوع کنند .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

از امکانات این پارک می توان به زمین گلف ، سالن تاتر ، سینما ای مکس ، مرکز برگزاری نمایشگاه و .. اشاره کرد . همچنین این پارک دارای وسعت زیادی است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و بازدید گردشگران تور دبی آبان 94 می باشد .

 پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

شهر شناور دبی

پارک زعبیل دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()