نوشته شده توسط : ادمین

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های تایلند

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.در تور تایلند آبان 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

 

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلندر, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ساحل پاتونگ (Patong) به ساحل ديوانه كننده و گلچين شده معروف می باشد که در طول روز در ساحل ،جت اسكي ، پاراگلايدر و بازيهاي آبي برای بازدیدکنندگان تور تایلند تابستان 94 مهیا است . در طول شب هم مغازه های زیبا و انواع و اقسام رستورانها با تنوع انتخاب براي هر سليقه ای فراهم است. این ساحل جزو بهترین دیدنی های پوکت محسوب می شود.این ساحل که در پانزده کیلومتری غرب شهر پوکت واقع شده، جزء پیشرفته‌ترین ساحل جزیره است. مهمترین خیابان این ساحل به نام تاویوُنگ (Thaweewong) که با تابلوی به پاتونگ خوش آمدید (Welcome To Patong)، مشخص شده، بسیار دیدنی و قابل مقایسه با خیابان واکینگ استریت پاتایاست.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پاتونگ در پوکت تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند یک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد . اتاق های این هتل شامل اتاقهایی با 1 ، 2 و یا 3 تخت میباشد . امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیارد می باشد.  از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور تایلند شهریور 94 تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند تیر 94  میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تور تایلند تابستان 94 تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه نقره ای در پاتایا تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

یکی از بهترین باغ های دنیا که به منظور نگهداری و پرورش گونه های مختلفی از پروانه های مناطق استوایی ، حشره های دیگر و نیز انواع آبزیان ساخته شده بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات پوکت است که در 3 کیلومتری از قلب شهر پوکت ،در گوشه جنوب شرقی جزیره بر روی یک سراشیبی ملایم، جنگلی با گلهای عجیب و روشن واقع گردیده  است و در معرض دید علاقه مندان و گردشگران تور تایلند مرداد 94 قرار گرفته است.برفراز این گلها صدها پروانه در حال پرواز هستند و منظره ای جادویی پدید آورند. آنجا حشرات دیگر و همینطور کندوهای عسل نیز وجود دارد. حشرات ، بیش از 80 درصد انواع مختلف حیوانات را تشکیل می دهند و پیدایش حیات آن ها قبل از پیدایش انسان و از 400 میلیون سال قبل بوده است.باغ پروانه های سامویی،  یک مسیر پر پیچ و خم است که توسط لانه های متنوع پروانه ها احاطه شده است. این باغ  برای علاقه مندان به پروانه محل بسیار مناسبی برای گردش در تور تایلند تابستان 94  است.بخش باغ پروانه ها شبیه باغی بزرگ با فضای باز است ولی در واقع به وسیله توری بسته شده است،که به پروانه ها این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه پرواز کنند اما هرگز از فضای تعیین شده خارج نشوند. کارکنان با گذاشتن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز باعث دوری آنها از توری ها میشوند.در این باغ می توان ۵۲۰ گونه از پروانه های تایلند را مشاهده کرد و با مراحل مختلف زندگی آنها آشنا شد.  

 

باغ پروانه ها در ساموئی

 

باغ پروانه ها در ساموئی

باغ پروانه ها در ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ پروانه ها در ساموئی تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد